074-7010772
הצטרפות למועדוןהתחברות
ישראל
ת"אירושליםנצרתאילת
פיליפינים
מנילהבוהול
abraham logo
חופשה באילת
אברהם

אברהם

חופשה באילת – כל מה שהכי שווה לעשות בעיר בשלושה ימי חופשה

תמיד מגיע הרגע הזה שבו מדגדגת אצלנו התחושה שהגיע הזמן לקחת חופשה, לעצור את השגרה ולנסוע למקום רחוק כדי להירגע מהמולת החיים. אם בזמן קריאת שורות אלה אתם אומרים לעצמכם - "וואי לגמרייי!" אז הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילכם. ואם מדברים על הפסקה קצרה מהשגרה, מה יותר מושלם מתכנון חופשה באילת – עיר האטרקציות הבלתי נדלית, היעד הפופולרי שנמצא בתוך גבולות המדינה במרחק של כמה שעות נסיעה או טיסה קצרה. אתם יכולים לבחור לעשות חופשה באילת עם בן או בת הזוג, עם הילדים או המשפחה וכמובן שגם לבד – העיר הזו מתאימה לכל סוג נופש שתבחרו. איך תבלו בעיר שלושה ימים? לשם כך התכנסנו היום, כי כשמדובר באילת, מומלץ לתכנן את החופשה זמן מה מראש – אנחנו פה בשביל לעזור לכם לבנות את החופשה המושלמת.

תוכן עניינים

לינה באילת

אברהם אילת  הוא המקום האידיאלי לבלות בו את הנופש שלכם, אם בא לכם שתהיה האופציה לבלות בבריכה ולהיות קרובים ולבלות באטרקציות השונות שיש לעיר להציע. ההוסטל שלנו שנמצא במיקום מושלם בלב העיר, נגיש מאוד לתחבורה ציבורית, ונמצא במרחק של 20 דק' מחוף הים ומסעדות ואטרקציות שונות. במידה ואתם יוצאים לחופשה עצמאית יתכן שיתאים לכם לבחור בלינה משותפת בדורם – מה שיוזיל עבורכם את החופשה, אך כמובן שההוסטל שלנו מתאים גם לזוגות ומשפחות – עם חדרים פרטיים מגוונים. צוות ההוסטל שלנו זמין לכל עזרה בתכנון החופשה ויענה על כל שאלה. כמו כן, חברת הטיולים שלנו אברהם טורס, מציעה מגוון של אטרקציות באילת ובסביבה עליהם נפרט עוד רגע.

 

אברהם אילת

 

חבילות נופש באילת

אל תפספסו! אברהם הוסטל מציע לכם דילים שווים ביותר עבור חופשה באילת. מבין החבילות תמצאו חבילות נופש על לינה בלבד, וכאלו שמשלבות לינה עם סיורים ואטרקציות שחברת הטיולים שלנו מציעה.
ללכת על דיל משמע ללכת על בטוח – תקבלו יותר ותחסכו יותר.

 

ים, ים, ים ועוד קצת ים

בילויים שווים עבור נופש באילת שקשורים בים האדום.

בילוי על החוף – חופי הים האדום הם כנראה מהיפים שנוכל למצוא בארץ, ישנם חופים שונים ובהם כאלה יותר מבודדים, עם פינות קסומות ושקטות, וחופים הומים המציעים פעילויות ספורט ימי ושלל אטרקציות. עבור בילוי שמכוון יותר לסתלבט ופנאן אווירת בטן-גב, נמליץ לכם לבדוק את החופים הבאים:

 

חופשה באילת

 

חוף ריף הדולפינים

החוף הפופולרי שבו ניתן לשחות עם דולפינים הוא גם חוף מהנה לסתלבט. חוף יפה עם שירותים שונים, אך הכניסה אליו כרוכה בתשלום.

 

חוף חברת החשמל

ברצועת החוף הדרומית באילת – חוף רחצה ציבורי פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום.

 

חוף הדקל

בחלקו הדרומי של מפרץ אילת – חוף מבודד יחסית, מטופח ומפנק.

 

חוף הנסיכה

החוף הדרומי ביותר באילת – רצועת חוף יפהפייה עם נוף להרי הירדן וערב הסעודית. זהו חוף בלתי מוסדר אז מומלץ להצטייד מראש בכל מה שיכול להפוך את השהות שלכם לרגועה ומפנקת.

 

חוויות ואטרקציות להעשיר את החופשה באילת

הפלגה בסירת מפרש

אברהם טורס מציעים הפלגה חווייתית במפרץ אילת במהלכה עוגנים בלב הים מה שמאפשר גם רחצה, שנירקול וגלישת סאפ.

 

סיור שנירקול בשונית האלמוגים

בליווי הדרכה מקצועית של אברהם טורס, תוכלו לצאת לסיור שנירקול בשונית ולגלות את כל הסודות של העולם שמתחת לים.

 

גלישת רוח, קייט ו-ווינג

תוכלו לקחת את ההדרכה המקצועית שלנו עם אברהם טורס ולהתנסות בשלושת סוגי הגלישה. ישנם גם קורסי המשך מקצועיים, שתינתן עליהם הנחה לנרשמים הממשיכים מהדרכה זו.

ספורט ימי נוסף כמו השכרת אופנועי ים, אבובים, בננות, סקי מים, סאפ, מצנחי רחיפה, סירות פדלים ועוד, תוכלו למצוא באחד מחופי הרחצה הבאים: חוף קיסוסקי, חוף חנניה, חוף החשמל, חוף נביעות בהם חברות מוסדרות שונות המציעות שירותים אלה.

 

צלילה

אחד המועדונים המרכזים והחביבים עלינו באילת הוא ׳דיפ סיאם׳ שמתמחה בצלילות מכל הסוגים, ונמצא בחוף כיפי במיוחד הצמוד לשמורת האלמוגים.

המצפה התת ימי – מאתרי התיירות הוותיקים בעיר. אתר המאפשר תצפית ייחודית ומרתקת על החיים במעמקים – מתאים לבילוי לכל המשפחה.

 

חופשה באילת

 

טיולי ג'יפים

אחת החוויות היותר מגניבות ומסעירות שיש לעיר ולאזור להציע הוא טיולי ג'יפים. ישנם מסלולים שונים שחלקם עוברים בשמורות טבע, נופי המדבר ועוד. אנו באברהם טורס מציעים סיור חוצה מדבר בפסגות היפות של הרי אילת, אחת ההרפתקות הכיפיות ביותר!

 

טיולים בטבע באזור אילת

המיקום של אילת בדרום הערבה המדברית ולצד ים סוף מזמן מגוון של טיולים יומיים באתרים מרהיבים ביופיים שאין שניים להם. נמליץ לכם לבדוק על המסלולים הבאים: הר צפחות, עמודי עמרם, נחל אשלים – עזר ואשלים, הר אמיר, פארק תמנע, הקניון האדום, תצפית הר חזקיהו, עין יהב – נחל ברק, נחל קדר, קניון שחורת, תצפית הר יואש, נחל סעיפים.

 

תמנע

תמנע

חיי לילה

העיר אילת מוכרת בחיי הלילה הסוערים שלה והיא מציעה מגוון של אפשרויות בילוי ליליות. אזור הפאבים והדנסבארים בעיר קרוי על ידי המקומיים "התיירות" והוא ממוקם בסמוך לקלאב הוטל אילת – שם תמצאו כמה המקומות בילוי הטובים והמוכרים בעיר. ביניהם: הביטלס, דרינק פוינט, דרינקין, דובים, ברדק, פאדיס, שמה שמה ומסי.

 

מתכננים חופשה זוגית?

נמליץ לכם להציץ בפוסט שלנו שמפרט את כל מה שהכי רומנטי לעשות בזמן חופשה באילת, והוא מפרט בין היתר את הברים השונים המתאימים לסוג בילוי באווירה רומנטית של דייט.

לרווקים ביניכם או לזוגות שאוהבים להתפרע ולקחת את זה כמה צעדים קדימה, הנה המלצות לשני המועדונים הכי טובים שיש לעיר להציע:

 

סלינה

מתחם בילויים המשתרע על שטח של 2,000 מ"ר. במועדון זה תוכלו ליהנות מרחבת ריקודים ענקית, מערכת הגברה איכותית, עיצוב מיוחד ומושקע, ופינות ישיבה נוחות ומפנקות. המקום מביא את מיטב הדיג'אים מאילת ומהארץ, הוא מגיש מבחר ענק של משאות אלכוהוליים ויש במקום גם מתחם אוכל חדש למי שמפתח תיאבון באמצע הלילה.

 

קרייזי אלפנט

מועדון בילויים ענק וחדשני מבית היוצר של סלינה. בשונה ממועדון הסלינה אשר פתוח רק בקיץ, מועדון זה פועל בכל עונות השנה, הוא גם קטן יותר אבל עדיין יכול להכין עד 1200 איש.

לעתים אברהם הוסטל אילת מקיים אירועים שווים כמו "קריוקי פארטי", "כריסמס פארטי" בזמן החג ועוד אחרים – שווה לעקוב אחרי לוח האירועים של ההוסטל כדי להשאר מעודכנים!

 

אוכל

היום יותר מתמיד אנחנו מעניקים חשיבות מרובה למקום שבו אנחנו בוחרים לאכול בזמן טיול, עד כדי כך שגם אוכל יכול להיכלל תחת קטגוריית האטרקציות. שכן חוויה של ארוחת צהרים מוצלחת או בילוי לילי במסעדה רומנטית למשל מהווים חלק חשוב מאוד מהטיולים שלנו ומשפיעים מאוד על איך שהיום שלנו נראה ונחווה. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם פוסט שלם שעוסק אך ורק במסעדות באילת – כאן תמצאו את המדריך השלם שלנו לאוכל בעיר הדרומית – שווה לקרוא לפני שיורדים לנפוש באילת!

 

אמנות, תרבות ומורשת

מרוב שהעיר מלאה באטרקציות שונות ומגוונות, לפעמים קל לא לשים לב שהיא מציעה גם אופציות בילוי מעניינות בתחומי האמנות והתרבות. הנה כמה מקומות שאפשר לבלות בהם וסדנה אחת מיוחדת במינה:

 

מוזיאון העיר

המוזיאון ההיסטורי של העיר אילת, שהוקם ביוזמה של ותיקי העיר ומתנדבים שונים על מנת לספר את תולדותיה והתפתחותה ההיסטורית, כלכלית, תעשייתית ותיירותית של העיר.

 

גלריית האמנים אילת

בסמוך למוזיאון העיר, עומד המשמש כבית לאמנים שהם תושבי העיר אילת. גלריה זו מציגה יצירות של אמני אילת וסביבתה ומארחת תערוכות שונות מהארץ ומהעולם. במקום תמצאו מגוון עבודות החל מקרמיקה ופיסול וכלה בצילום, ציור ואפילו תכשיטנות וחפצי נוי.

פסטיבל אמנות רחוב – מדי שישי תשמחו לגלות כי ברחבי הטיילת באילת מתקיים פסטיבל הכולל מופעים מיוחדים של מגוון אמני רחוב וביניהם: קרקסנות, לוליינות, תהלוכות, מוזיקה ומסיבות רחוב. הפסטיבל מקיים גם פעילויות אמנות לילדים. הכניסה תמיד חופשית, נמצא בדרך פעמי השלום, ומתקיים בין השעות 11:00-16:00.

 

מוזיאון הבית של האמן אמיר אלקיים

בביתו של האמן, מוזיאון המציג את פועלו. אלקיים מפעיל גלריה וסדנאות פרטיות באילת כבר למעלה מ-40 שנים ואחראי גם על אירועי אומנות ותרבות רבים בעיר, הוא מציע גם סיורי אמנות בהם הוא מסביר על הפסלים ויצירות הרחוב הרבות.

 

Paint & Pint

חברת הטיולים שלנו, אברהם טורס מציעה סדנת ציור מודרכת המתאימה לכולם – גם למי שחושב שהוא לא יודע לצייר, מתאים למבוגרים ומשפחות.

 

ספא

אם כבר חופשה באילת אז עד הסוף. בעיר כמה ממרכזי הספא הטובים בארץ, ואנחנו אומרים אם הגעתם כזה רחוק – לא תפנקו את עצמכם באיזה מסאג'? הנה כמה מקומות מומלצים ביותר:

 

סתלבט על המים, ריף הדולפינים

לא הספא הקלאסי שאתם מדמיינים, אלא יותר זולה מגניבה הנחבאת בסבך של צמחייה טרופית למרגלות החוף או במילים אחרות גן עדן. במרכז קיים מתחם טיפולי מים, סאונה פינות מנוחה ובר מיצים.

 

JAH SPA

על המקום הזה שמענו רק דברים טובים. ספא ברמה הכי גבוהה שיש, מתחם יוקרתי ומפואר וטובי המטפלים.

 

ספא יערות הכרמל

הספא של אחוזת הבריאות יערות הכרמל מגיעה לאילת ויחד איתה אותה איכות בלתי מתפשרת. בספא תיהנו ממתקנים שונים כגון ג'קוזי, סאונה, חמאם תורכי ועוד ולבחור טיפולי עיסוי מפנקים ליחידים או לזוגות.

 

שופינג

גם אם אתם לא הטיפוסים שמחשיבים שופינג כבילוי וגם אם כן – תמצאו איזה רגע לנצל את העובדה שבאילת לא צריך לשלם מע"מ ותקנו את מה שתמיד רציתם אבל אולי לא יכולתם להרשות לעצמכם.

 

קניון מול הים

הקניון הגדול והמוכר של העיר המצוי במרכזה ובסמוך לחוף, יספק עבורכם את כל סוגי הממכר – מוצרי חשמל, אופנה, תכשיטים, ציוד ספורט, הנעלה, מתחם אוכל ועוד.

 

מתחם  BIG

אילת מהווה כמרכז קניות ובילוי מרכזי בעיר וגם הוא מכיל מעל ל-50 חנויות של הרשתות השונות בישראל. היתרון המרכזי של מרכז קניות זה העובדה שיש לו חניון רחב וחינמי.

 

טיילת אילת

שמרנו את הטוב לסוף! אין ילד שלא זוכר את הבילוי הראשון שלו בטיילת של אילת ולא סתם זו אחת האטרקציות היותר מוכרות בעיר – הטיילת שביום ובלילה מתפקדת כמעין באזר שוקק מציעה מגוון של דוכני מזכרות, בגדים, צעצועים, דברי מאכל, שתיה ועוד. היא משתרעת לאורך החוף הצפוני ועמוסה במסעדות טובות, בארים ומתקני שעשועים המותאמים גם לילדים וגם למבוגרים.

אטרקציות נוספות שמתאימות במיוחד לבילוי עם ילדים בזמן חופשה באילת תוכלו למצוא בפוסט שלנו ממש כאן

שתפו את הפוסט!

עוד מהמגזין

AWARDS

אנו מודים לאורחים שלנו על שהכירו אותנו באופן נרחב והמליצו אותנו לפרסים מקומיים ובינלאומיים כה רבים.

תצוגת 360 מעלות של הלאונג'