074-7010772
הצטרפות למועדוןהתחברות
ישראל
ת"אירושליםנצרתאילת
פיליפינים
מנילהבוהול
abraham logo
E061
אברהם

אברהם

מסעדות באילת – המדריך השלם של אברהם לאוכל בעיר הדרומית

חופשה טובה חייבת לכלול גם אוכל טעים. עם זאת, הסטרס של למצוא מקום טוב לאכול, במיוחד כשרעבים, ועוד יותר עם ילדים רעבים, יכול ליצור חיכוכים מיותרים. בשביל זה באנו לעזור - עם רשימה מפורטת של מסעדות באילת מומלות שיתאימו בדיוק לקהל ולשלבי האוכל השונים של היום – נשנוש, ארוחת שחיתות, הפסקת קפה, או אוכל אמיתי כשהרעב חופר. שווה לבדוק זמינות ושעות פתיחה בהתאם למועד החופשה שלכם, במיוחד אם אתם מטיילים בחבורה גדולה או עם ילדים. לשומרי הכשרות והצמחונים כדאי לבדוק אם התפריט מתאים לכל הנופשים בחבורה שלכם. מסעדות באילת מציעות מגוון רחב של ארוחות ונשנושים מתאימים לכל גיל וטעם

תוכן עניינים

מסעדות באילת בקטנה – אוכל מהיר ואוכל רחוב

אם אתם מחפשים עצירה זריזה למלא מצברים – אוכל רחוב זה הדבר שאתם צריכים. והבונוס הוא לפגוש את המקומיים באוירה קלילה. באילת תוכלו למצוא כל מה שבטווח שבין מאפיות מושקעות של מתוקים ומלוחים וקפה איכותי, אוכל רחוב קלאסי של ג'חנון וחומוס, או בשר בפיתה. שווה לשמור בהישג יד גם למקרי חירום של רעב ובלת"מים.

מאפיית ברויטמן – לחובבי המאפים והלחמים תוכלו למצוא פה סנדביצ'ים, מאפים מלוחים ומתוקים, וגם קפה כך שהמקום יתאים לארוחת בוקר, הפסקת קפה, או צבירת פחמימות חסרת בושה. תמצאו אותה ברח' האלמוגים 17. לשאלות – 08-634-0007.

אם מאפים מתוקים דווקא מדברים אליכם, קונדיטורית השף של מאפיית אלימי באורגים 5, תספק לכם מגוון של עוגות ומאפים מושקעים. טל. 053-9377512.

אם חשקתם בחומוס מקומי, תוכלו לבדוק את חומוסוף – חומוס טרי מדי יום, מגוון סוגים לצד סלטים, פלאפל וצ'יפס. נמצאים ברחוב המלאכה 5, לפרטים 077-799-2120. חומוס בוטיק הפלאפל גם הוא מומלץ בחום – נמצא בשדרות התמרים 107, הכנסו לכאן להזמנה.

מעדיפים ג'חנון? אם הגעתם בסופשבוע תוכלו לנסות את מסעדת הסוד של שושנה – עסק משפחתי מקומי שמציע – אבל רק בסופי שבוע – ג'חנון, חמין, זיוה, וקובנה. תמצאו אותם ברחוב המלאכה 5, ותוכלו להתקשר לפרטים או להזמנות ומשלוחים בטל. 053-938-5289.

פינצ'יטו מתמחים באוכל רחוב בטעם ביתי. הדגש על בשר, למרות שלא רק, מנות גדולות במחירים נוחים, מגוון גדול של מנות ותפריט מיוחד ליום שישי.  תמצאו אותם ברחוב הסתת 7, או בטל. 08-6336688.

מסעדות באילת

חולמים על חופשה באילת? בואו לישון באברהם הוסטל אילת

קליל בישיבה

אם אתם רוצים הפסקת אוכל משמעותית יותר אבל עדיין קלילה – מסעדות באילת בסקאלה הנוחה יותר של המחירים, לאוכל קליל שתוכלו לשלב להפסקת מילוי מצברים, לארוחה רצינית יותר, או בשביל לאסוף ולאכול בחדר/בפיקניק ספונטני על החוף. תוכלו למצוא מסעדות באילת של אוכל מהיר מכל קצוות הגלובוס וכך גם לדחוס לתוך כמה ימי טיול מיני מסע קולינרי מסביב לעולם.

אם אתם בעניין של אוכל מרוקאי אותנטי באווירה ביתית, מסעדת ללו, ברח' החורב 7, מציעה אוכל במקום וגם לקחת. המסעדה כשרה. לפרטים והזמנות – 08-633-0578.

בפיצה פורטונה תוכלו למצוא פיצה מומלצת וקינוחים, ברחוב האלמוגים 15.

לחובבי הסנדביצ'ים – עומר'ס הוא מפגש בין סנדביץ' בר למסעדת שף –תקבלו מנות שף בכריכים מושקעים, שתוכלו לאכול במקום או לקחת. נמצאת ברח' התמרים 83, ותוכלו להתקשר לפרטים והזמנות לטל. 08-6521646.

עוד מקום שמציע מגוון בין אוכל קלאסי של בתי קפה למנות עיקריות וכולל גם אלכוהול הוא קפה ברנז'ה, שתוכלו לאסוף ממנו או לשבת בו לבילוי נחמד, לפעמים עם מוזיקה חיה ברקע. פרטים מתעדכנים באתר שלהם או בטל. 08-864-9900. נמצאים בדרך יותם 3.

לאוהבים אוכל הודי אותנטי, מסעדת טיקה מסאלה מציעה תפריט של אוכל הודי מסורתי בשרי, צמחוני, וטבעוני. בשעות היום מוצע בופה ובערב המקום מתפקד כמסעדה. נמצאת באורגים 1, ובטל. 053-9414775.

מתחשק לכם תאילנדי דווקא? הפינה התאילנדית מציעה תפריט מגוון של מנות בהשראת המזרח הרחוק וגם מנות ילדים קלילות יותר. המסעדה נמצאת במרכז סיטי סנטר (רחבת השוק) ולהזמנות תוכלו להתקשר לטל. 08-6374447.

המבורגר אולי נחשב פאסט פוד אבל ההמבורגרים של לוויתן יספקו לכם חוויה קולינרית מושקעת עד מושחתת – מהלחם, לבשר, ועד לרטבים והתוספות. נמצאים במתחם הקרדו ועושים גם הזמנות ומשלוחים. תוכלו להתקשר לטל. 08-920-9393.

המבשלה, כשמה כן היא – היא מבשלת בירה שגם מגישה אוכל בארים טעים ומגוון מנשנושים ועד עיקריות שמוגשות לצד ששה סוגי בירה שמוכנים במקום. המסעדה נמצאת באזור התעשיה ברחוב האורגים 2 ובטל. 08-935-0550.

מסעדות באילת

אברהם הוסטלס – המקום הנכון לחופשה בישראל

מסעדות באילת למשפחות או ארוחה ארוחה

אם אתם מטיילים בחבורה או עם ילדים, מסעדות באילת מתאימות זה נכס ויכולות בקלות לסדר לכם גם ארוחה וגם שעה-שעתיים של אוכל/הפעלה במזגן. טוב לכם וטוב לילדים, שלפעמים רוצים פשוט אוכל מוכר וטעים, בלי שבהכרח תוותרו על ארוחה איכותית לעצמכם. המסעדות כאן נעות בין מסעדות פועלים צנועות למסעדות שף, בדגש על מסעדות באילת עם תפריטים שקולעים לטעם משפחתי – איטלקי קלאסי או מנות בשרים מוכרות, לפעמים עם טוויסט. אלו מקומות שילדים וגם מבוגרים יהנו בהם.

לארוחה מושקעת של מאכלי ים תחפשו את שוק דגים, מסעדה שמשקיפה אל נוף המפרץ והרי הים האדום מן החוף הדרומי של אילת. בדגש על אוכל טרי ושילוב של מאכלי ים, סלטים וגם בשרים בעיצוב ברוח אווירת הנמל. המסעדה נמצאת במרכז החנויות חוף אלמוג, מול מלון הריף, ולהזמנת מקום תוכלו להתקשר לטל. 08-6379830. המסעדה מתאימה גם לערב רומנטי זוגי.

I CAFÉ, או קפה בולבארד, בשדרת המותגים היוקרתית של מלון רויאל גארדן מציע תפריט מגוון של סלטים, כריכים, ארוחות בוקר, קפה משובח, מאפים ומתוקים, וגם מנות עיקריות כמו פסטות, לזניה וקישים, כך שכל אחד ימצא משהו לטעמו. תוכלו לשלב גם בסבב קניות להפוגת מנוחה והתרעננות. נמצא ברחוב אנטיב 5 ובטל. 08-6386699.

משהו שמנצח תמיד עם ילדים זה המבורגר, וקרוב לוודאי כולם יהנו מארוחת שחיתות של המבורגר איכותי בברביס, שמומחים בהמבורגרים.  תמצאו שם מגוון גדול של מנות המבורגר ומנות בשריות, תוספות ,מנות ילדים, וגם בירה וגלידה אמריקאית. נמצאים בפארק אופירה, תרשיש 19. להזמנות ופרטים התקשרו 08-634-2404.

אופציה נוספת לארוחה בשרית טובה תמצאו בראנץ' האוס, שמתמחים במנות בשריות איכותיות וקינוחים מושחתים בסגנון אמריקאי. נמצאת בטיילת רויאל (רויאל ביץ'). למידע נוסף התקשרו 08-6368989.

למסעדה ותיקה ששמה דגש על אוכל טעים ואיכותי תוכלו ללכת למחבוא של אדי – מסעדה עם תפריט גדול ומגוון בדגש על מנות בשר אבל ממש לא רק. נמצאים ברחוב המסגר 2, ובטל. 08-637-1137.

מסעדת הלב הרחב היא מסעדה ותיקה של אוכל ביתי על טהרת הגריל והבשר. תמצאו שם מגוון מנות במחירים נוחים וגם חומוס, צ'יפס וסלטים בראשונות – בקיצור, אוכל טוב שילדים ומבוגרים יאהבו. זו גם מסעדה כשרה למטיילים המקפידים. מפעילה גם את ה'לב הרחב סטייק האוס' – גרסה פורמלית יותר של המקום. נמצאת ברחוב חיל ההנדסה 6, ובטל. 072-3341126.

מתבקש באילת לאכול אוכל מן הים, והמפלט האחרון תציע לכם גם תפריט גדול ומגוון, גם סיפור מעניין, וגם חוויה משפחתית. המסעדה הייתה בגלגול קודם פעילה בחוף בשארם-א-שייח' ועברה עם פינוי סיני למיקום הנוכחי שלה. היא מעוצבת באווירה ימית, והתפריט העשיר שלה ישמח חובבי דגים ופירות ים וגם ילדים, שייהנו מהעיצוב באווירת שיט. נמצאת בחוף אלמוג, קשר בטל. 073-7027301.

מסעדות באילת

בישראל מטיילים עם אברהם טורס. מצאו את הטיול הבא שלכם כאן

מסעדות באילת שמתאימות לערב רומנטי

אם הגעתם לאילת לחופשה זוגית ורומנטית, בוודאי תרצו למלא ערב או שניים בדייט שירים לכם את האווירה – מסעדות באילת שמספקות אוכל ושתייה טובים וגם רומנטיקה באוויר. כאן תוכלו למצוא מסעדות שנעים לשבת בהן לדייט רומנטי, לחלוק אוכל איכותי ולהיזכר למה יצאתם לחופש. זה מצוין לדייט נייט, אבל מתאים גם אם אתם חברים ובא לכם להתפנק בארוחה מושקעת יחד לחגוג את החופשה.

אם אתם זוג חובב בשרים, מסעדת פדרו היא מסעדת שף בתוך גינה פורחת כך שתרוויחו אווירה רומנטית לצד מגוון של מנות בשריות, דג וקינוחים תוצרת בית. להזמנות או פרטים – 08-637-9504. נמצאת בשדרות היעלים 38.

רוצים ארוחה איטלקית רומנטית? חפשו את מסעדת פסטורי שם תוכלו לשבת בחצר נעימה, ליהנות ממגוון מנות איטלקיות שמכינים במקום לצד כוס יין או משהו אחר מהבר. המסעדה ממוקמת ברחוב תרשיש 7, להזמנות, שאלות ופרטים – 08-6345111.

אופציה טובה נוספת למסעדה איטלקית רומנטית תקבלו מלה קוצ'ינה, שמציעה מגוון גדול של מנות איטלקיות – בשרים, דגים, פיצה ופירות ים. המסעדה בנויה כבית איטלקי ובכל חלל שלה אווירה מעט שונה. תוכלו להנות מפרטיות של חדר משלכם או לשבת במרפסת ולהרגיש את הבריזה מהים. יש לא מעט פינות רומנטיות לערב זוגי. נמצאת בטיילת רויאל בחוף הצפוני, לפרטים – 053-9442736.

אם אתם דווקא בעניין של סושי, מסעדת ג'ינג'ר באזור הבילויים של אילת ברחוב יותם 9 היא מסעדת פיוז'ן אסייתי שמציעה סושי לצד מגוון מנות שבמשך היום נהנית מאווירה פסטורלית עם נוף להרים וקרבה לים, ובערב מתמזגת עם אווירת הבילויים באזור, כך שתוכלו להחליט איזה מצב רוח מתאים לכם. להזמנות ופרטים התקשרו 08-6372517.

למסעדה האסייתית המוכרת ג'ירף יש גם סניף אילתי בטיילת הרודס בחוף הצפוני – לחובבי הרשת ולמי שמחפשים מסעדה אסייתית איכותית. בטל. 3067*

לאווירה בשילוב עם אוכל איכותי, תוכלו לנסות את מסעדת פאגו פאגו. המסעדת ממוקמת ממש על המים במבנה שצופה אל הים בתצפית של 180 מעלות שכבר מסדרת לכם אווירה רומנטית באפס מאמץ, במיוחד אם תגיעו סביב השקיעה. זו מסעדת שף שמציעה תפריט משובח של דגים ופירות ים ומנות בשריות לצד מגוון של יינות. תוכלו למצוא שם גם ארוחות בוקר מושקעות. המסעדה נמצאת במרינה של אילת (צמוד לקראון פלאזה) – משעול המים 99 ותוכלו להתקשר לפרטים בהזמנות לטל. 08-6376660.

ואם אתם יותר נוסטלגים לסיני דווקא ואווירת זולה בחוף מעוררת בכם רומנטיקה, תוכלו לבדוק את החוף של מוש, בתחילת רצועת החוף הדרומית של אילת, ליד קניון מול הים. המתחם כולל חוף אקולוגי, שהכניסה אליו ללא תשלום, ובו תמצאו זולות מוקפות צמחיה וגם נדנדות ומיטות מסג'ים. יש תפריט שלוקח קצת מהודו וקצת מאוכל בדואי ויתאים מאוד לצמחונים וטבעונים. תוכלו לחפש בכתובת דרך מצרים או להתקשר לפרטים לטל. 052-7375566.

מסעדה נוספת שנהנית מקונספט של מסעדה ממש על החוף היא בר מסעדה חוף הדקל. המסעדה יושבת ממש על המים ותספק לכם נוף מרשים לצד תפריט מגוון שמתאים לכל שעות היום: ארוחות בוקר, מזטים וסלטים וגם מנות מיוחדות וטריות. היא מציעה אופציות טבעוניות וגם בשריות. תוכלו לשים "חוף הדקל" בווייז, או להתקשר לשאלות ופרטים – 08-6326026.

לדייט רומנטי על כוס יין תוכלו לבדוק את יינות אילת באזור התעשיה. במקום יש חנות ובר יין קולינארי שיציע לכם מבחר גדול של יינות לצד מנות קטנות שתוכלו להנות מהן במקום וגם לקנות בקבוק או כמה הביתה. המקום מעוצב בדקדקנות, יש בו גלריה לאמנות, ולעתים גם אירועים והופעות, כך שבהחלט שווה בדיקה. לפרטים תוכלו להתקשר לטל. 08-633-0155. להגעה – רחוב הבורסקאי 17.

מסעדות באילת

אברהם טורס מציע מגוון סיורים ייחודיים מירושלים, תל אביב, נצרת ואילת. כאן תוכלו לראות את רשימת הסיורים המלאה

שתפו את הפוסט!

עוד מהמגזין

AWARDS

אנו מודים לאורחים שלנו על שהכירו אותנו באופן נרחב והמליצו אותנו לפרסים מקומיים ובינלאומיים כה רבים.

תצוגת 360 מעלות של הלאונג'