074-7010772
הצטרפות למועדוןהתחברות
ישראל
ת"אירושליםנצרתאילת
פיליפינים
מנילהבוהול
abraham logo
אטרקציות לילדים בירושלים - המדריך השלם של אברהם לטיול משפחתי לכל הגילאים
אברהם

אברהם

אטרקציות לילדים בירושלים – המדריך השלם של אברהם לטיול משפחתי לכל הגילאים

יומיים בירושלים עם ילדים  - אברהם ממליץ! יש כל כך הרבה מידע והמלצות על ירושלים, תנו לנו לעשות לכם סדר בבלגן! ירושלים מציעה מגוון אינסופי של אטרקציות לילדים בירושלים, ולפעמים קשה להבין מאיפה להתחיל, לאן להמשיך ומתי סוף סוף נצליח לנווט בעיר הזאת בלי להכנס בטעות לאיזו סימטת אבן עתיקה ללא מוצא. אז צאו רגע מהמכונית, קחו נשימה עמוקה מהאויר הירושלמי הצלול ותתחילו לבדוק מה קורה מסביב, כי קורה המון.

תוכן עניינים

סדר יום מושלם למשפחות עם ילדים

36 שעות של חוויות ואוכל ירושלמי אותנטי לכל המשפחה.

  • 9:30 הגעתם לאברהם הוסטל ירושלים. ברוכים הבאים! הצ׳ק אין בשעה 15:00 אבל את התיקים הגדולים אפשר להשאיר בחדר שמירת חפצים. עשו סיור בקומת הלובי – שימו לב ליצירות האמנות המצויירות ותלויות על הקירות שסביבכם.
  • 10:00 סיור טעימות בינלאומי! הסיור מתאים לכל המשפחה ויחשוף אתכם לסיפורים של העולים החדשים, שעלו לארץ והביאו איתם את התרבות הקולינרית מארצות המוצא שלהם, לירושלים.
  • 12:00 אחרי הסיור, תוכלו להמשיך לצעידה קצרה אל גן סאקר או גן העצמאות, שם תמצאו מדשאות ענקיות והרבה צל. מתאים בול למנוחה קצרה להורים ולמרחב התרוצצות לילדים.
  • 14:00 מתחילים לחזור להוסטל. בדרך תוכלו לעבור דרך שוק מחנה יהודה, להצטייד בפירות העונה או מתקים – חלבה, רוגלאך שוקולד ירושלמי או כנאפה מתוקה
  • 15:00 צ׳ק אין בהוסטל. התמקמות בחדרים.
  • 16:00 סדנת Paint & Pint בדיוק מתחילה בגג של ההוסטל. חוויה צבעונית וסוחפת לכל המשפחה!
  • 18:00 בריזת הערב הקרירה של ירושלים מתחילה לנשב וקוראת לכל המשפחה לצאת החוצה. קחו אותם למתחם התחנה ולפארק המסילה לשחרר קצת אנרגיות ולהשתולל באוויר הפתוח בלי להזיע. גן הפעמון נמצא גם הוא באיזור ויספק לילדים מתקנים לטפס עליהם ומדשאות לנוח בהן.
  • 20:00 הרעב מתחיל לכרסם והזיכרון של האוכל הטעים מהבוקר כבר כמעט ונשכח. מתחם התחנה מציע מגוון של מסעדות ודוכני אוכל. אפשר גם לצעוד לאורך רחוב עמק רפאים או דרך בית לחם ולגלות את בתי הקפה הנעימים באיזור.
  • 21:00  הילדים כבר גמורים אך מרוצים. זה הזמן להשכיב את הילדים לישון ולעלות לגג ההוסטל, להנות מהבריזה ולטעום כמה בירות בוטיק ישראליות.
  • 9:00 בוקר טוב! עכשיו הזמן לארוחת בוקר ירושלמית. בהוסטל תוכלו לרכוש שובר לארוחת בוקר לכמה מבתי הקפה האהובים עלינו ביותר.
  • 10:00 סיור אמנות רחוב בדיוק מתחיל מההוסטל. הסיור המודרך מתקיים בקבוצות קטנות, ומציע הכרות מרתקת עם אמנות הרחוב הצעירה והבועטת ברחובות ירושלים.
  • 12:00 זמן לצ׳ק אאוט. את החפצים שלכם תוכלו להשאיר בחדר שמירת החפצים בהוסטל.
  • 13:00 צאו לבקר במוזיאון המדע או גן החיות התנ״כי. תחנת חובה למחפשים אטרקציות לילדים בירושלים. למוזיאון המדע תוכלו להגיע בקוים 7 או 9 מתחנת האוטובוס ברחוב כי״ח/יפו. כדי להגיע לגן החיות בתחב״צ, יש לעלות על הרכבת הקלה עד לתחנת יפה נוף ושם להחליף לאוטובוס מספר 33 שייקח אתכם עד לגן.
  • 17:00 יש עוד המון מה לראות בעיר אבל כולם כבר ממש עייפים ומלאים בחוויות. גם אתם וגם הילדים לא רוצים לחזור הביתה. היה ממש כיף! סמנו ביומן תאריך לעוד סופ״ש ירושלמי מלא באטרקציות לילדים בירושלים. דברו עם צוות הקבלה בהוסטל, הם ימצאו לכם תאריך מתאים לביקור נוסף בעיר.

פעילות-Paint-&-pint-בירושלים

אטרקציות לילדים בירושלים באויר הפתוח

  • פארק טדי

    החיסרון הגדול של ירושלים הוא שאין בה ים ואין מים להכנס לטבול ולהצטנן בהם בימי הקיץ החמים. פארק טדי נותן מענה לבעיה עם מזרקה עצומה שמשלבת מופעי אור ומוסיקה. כאן תוכלו לשלוח את הילדים בבגדי ים לשכשך רגליים ולהירטב בכיף בלי לחשוש ממדוזות. מלבד המזרקה, הפארק מספר את סיפור חייו של טדי קולק, ראש העיר המיתולוגי של ירושלים ומלא ביצירות אמנות שעוצבו עבור הפארק.
    איך להגיע

  • התחנה לחקר ציפורים

    פינת טבע נדירה ויפהפיה, ששוכנת לה בנחת בין גן וואהל לורדים ופארק סאקר. התחנה מושכת אליה מאות אלפי ציפורים צבעוניות בשנה, והפכה להיות מוקד משיכה לצפרים מקצועיים וחובבים. ניתן להצטרף לסיורים מודרכים במקום או לבוא בשעות הפתיחה ולצפות בציפורים מתוך המחסה.
    לאתר התחנה

  • עמק הצבאים

    פינת טבע נדירה בלב העיר, שממוקמת בין כביש בגין לצומת פת. הפארק רחב הידיים, משמש בית ללהקות צבאים שזהו ביתן הטבעי, ומאפשר הזדמנות נדירה לצפות בצבאים בבית הגידול שלהם ללא גדרות ומחסומים. בפארק גם בריכות מים נסתרות עם צמחי מים, עשרות סוגי ציפורים ושבילים נגישים לעגלות.
    לאתר הפארק

  • המפלצת

    הפסל העצום עם שלושת הלשונות האדומות כבר מזמן הפך להיות אחד מהסמלים המיתולוגיים של העיר. תנו לילדים חתיכת קרטון ושחררו אותם לטפס ולגלוש שוב ושוב. הגן עבר שיקום וניקיון נרחב בשנים האחרונות ומשמש מוקד עליה ברגל לירושלמים מכל האוכלוסיות.
    איך להגיע

  • גן הפעמון

    הפעמון על שמו נקרא הגן ממוקם במרכז הגן והוא העתק מדוייק של פעמון החירות המוצב בפילדלפיה. בפארק תוכלו למצוא פסלים סביבתיים שהם גם מתקני משחקים, מתחם סקייטפארק גדול, אמפיתיאטרון ומשטחי דשא מוצלים. במתחם הגן פועל גם תיאטרון הקרון שמציע מגוון הצגות משובחות לילדים
    איך להגיע

  • מתחם התחנה ופארק המסילה

    תחנת הרכבת הישנה בירושלים שימשה כתחנת סופית לנוסעים מיפו לירושלים. המבנים העתיקים של התחנה שופצו, במקום נבנה דק עץ יפהפה והמקום הפך להיות מרכז בילוי ירושלמי שפתוח גם בשבת. במקום פועלות מספר מסעדות ויש גם מספר מתחמים שמציעים אטרקציות לילדים בירושלים כמו Jump Up מתחם טרמפולינות לשחרור אנרגיות לילדים ומבוגרים. בימים אלה מוצגת שם גם תערוכת דה וינצ׳י שמציגה את סיפור החיים והיצירה של הגאון הרנסנסי. ביחד עם שיפוץ תחנת הרכבת שופצו גם המסילות והפכו לפארק המסילה שהיום משמש כלב הספורטיבי של העיר עם שבילי ריצה ואופניים מסודרים ונעימים.
    לאתר מתחם התחנה

  • סיורים קולינריים במחנה יהודה ובמרכז העיר

    מחנה יהודה, או בשמו האמיתי ׳מחניודה׳, תמיד היה הלב השוקק של ירושלים, המקום אליו כולם מגיעים בשישי לעשות קניות. בשנים האחרונות נפתחו בשוק עשרות מסעדות ודוכני אוכל שמציעים טעימות ממטבחים מגוונים מכל העולם. כדי שלא תפספסו את הדברים הטעימים ביותר בשוק אנו ממליצים להצטרף לאחד מסיורי האוכל שיקחו אתכם למסע קולינרי משמח חיכים.
    להרשמה לסיור

  • סיורים לילדים בעיר העתיקה

    העיר העתיקה בירושלים היא הסיבה שהחלטתם לבוא לבקר בירושלים, וזאת סיבה מצויינת. העיר העתיקה מציעה מגוון גדול של מבנים עתיקים, חומה עצומה, שווקים צבעוניים ואינספור פינות קרירות לשבת ולהתפעל מהמגוון של האנשים שמגיעים לאיזור. אנו ממליצים להצטרף לסיור מותאם לגילאים צעירים כדי שלא תלכו לאיבוד בהמון הפעילויות לילדים שהמקום מציע.
    להרשמה לסיור

    אפשרות נוספת לסייר בעיר העתיקה היא לשכור כלי רכב ממונע בחשמל שהגודל שלו מתאים בדיוק לסמטאות הצרות של עיר. זוהי רכיבה מעט מאתגרת שדורשת סבלנות להולכי רגל, ומספקת חוויה יוצאת דופן והיכרות עם העיר העתיקה מזוית חדשה ולא שגרתית.
    להרשמה לסיור

    גן-המפלצת

  • סיורי אמנות

    זרם קבוע של סטודנטים וסטודנטיות לאמנות מגיע לירושלים בכל שנה וממלא את העיר ביצירתיות שלא מפסיקה להפתיע. בעיר פועלים מספר מתחמי אמנות עצמאית ובמרכז העיר ישנם רחובות שמלאים בציורי רחוב. אנו ממליצים לקחת סיור אמנות שייקח אתכם לכמה מהפינות הצבעוניות והמפתיעות של העיר.
    להרשמה לסיור

  • גן החיות התנ״כי

    בריכות צלולות, שטחים ירוקים ובעלי חיים אקזוטיים הופכים את הטיול בגן החיות לאחת ה אטרקציות לילדים בירושלים והפופולריות ביותר בישראל. גן החיות משמש בית ל250 זנים של בעלי חיים ומפעיל תכניות של שימור והחזרה לטבע. בין ביתני הגן ממוקמים גם פסלים סביבתיים והפתעות נוספות. הכניסה לגן בתשלום.
    לאתר גן החיות

  • סיורים בגן הבוטני

    מחלקת הבוטניקה של האוניברסיטה העברית אחראית על אחת מהריאות הירוקות המרשימות ביותר בעיר. הגן משתרע על פני 120 דונם של צמחים מכל העולם ומשמש כמרכז שימור וגידול לצמחים נדירים. ניתן לבקר בגן ללא תיאום בכל יום או להצטרף לסיורים. הכניסה לגן בתשלום.
    לאתר הגן

  • סינון עפר בהר הביתאחד המוקדים הארכיאולוגיים החשובים והמעניינים ביותר בישראל נמצא סביב בירושלים סביב הר הבית. בכל זאת 3000 שנות היסטוריה! ועכשיו הפרוייקט מזמין גם את ילדי ישראל לחוויה ארכיאולוגית מוצלחת במיוחד: בו או לסנן עפר בהר הבית ואולי תגלו מימצאים מרתקים! הפעילות בתשלום ואינה כרוכה במאמץ פיזי מיוחד
    לאתר הפרוייקט
  • אטרקציות לילדים בירושלים במזגן

    המוזיאונים מציעים שפע של אטרקציות לילדים בירושלים. בחרנו את הבולטים ביותר. בתחתית הפוסט תוכלו למצוא רשימה מלאה של המוזיאונים שפועלים בירושלים.

  • מוזיאון בלומפילד למדע

    אם יש לכם ילדים סקרנים שלא מפסיקים לשאול שאלות שאין לכם מושג מה התשובות להן, מוזיאון המדע זה המקום בשבילכם. המוזיאון מציע מגוון גדול של פעילויות לילדים: תערוכות, סדנאות, מופעים ותחרויות שהתכלית של כולן היא להכיר לילדים את עולם המדע, ולפתח חשיבה עצמאית שתועיל לשואלים הקטנים למצוא את התשובות בעצמם.
    לאתר המוזיאון

  • מוזיאון ישראל

    למוזיאון ישראל מחלקת חינוך והדרכה שמקדישה את זמנה לפיתוח תכנים לילדים ונוער. את התוצאות המצויינות אפשר למצוא בפעילויות המגוונות לילדים שהמוזיאון מציע סביב אמנות, ארכיאולוגיה ותרבות יהודית. במוזיאון תערוכות קבע, תערוכות מתחלפות ואירועים.
    לאתר המוזיאון

  • מוזיאון ארצות המקרא

    דרך מוצגים ארכיאולוגיים ומפות מפורטות, מציג המוזיאון את ההיסטוריה האנושית. כפי שמרמז שמו של המוזיאון, ההיסטוריה המוצגת מתמקדת בארצות המקראיות שכולן נמצאות באיזור המזרח התיכון של ימינו. המקום מציע סיורים ופעילויות לילדים סביב התערוכות והמוצגים.
    לאתר המוזיאון

  • אקווריום ירושלים

    התצוגות במתחם האקווריום הן פתח להיכרות עם העולם התת ימי העשיר שקיים לחופי מדינת ישראל. בישראל ארבעה מקורות מים שונים: הים התיכון, ים סוף, ים המלח והכינרת. באקווריום תוכלו ללמוד ביחד עם הילדים על השווה והשונה בעולם המים הישראלי.
    לאתר האקווריום

  • מוזיאון הטבע

    בבית אבן ישן בלב המושבה הגרמנית שוכן מוזיאון הטבע. המקום מוקדש לטבע הארצישראלי עם תצוגות של בעלי החיים מהעבר וההווה של האיזור. במקום פעילויות וסיורים ילדים סביב התצוגות. יש לתאם את הביקור מראש.
    לאתר המוזיאון

  • קירות טיפוס

    סצנת הטיפוס בירושלים התפתחה מאוד בשנים האחרונות והיום קיימים שני מתחמים בהם תוכלו לצפות בילדים מפתחים שרירי זרוע מרשימים. ׳iClimb קיר ירושלים׳ זהו הקיר הגדול ביותר בעיר וממוקם במרכז ספורט טדי. במקום תוכלו למצוא מסלולים במגוון רמות ומתחם בולדרים מותאם לילדים עם וללא נסיון. ׳הבלוק׳ הוא מתחם בולדרינג שממוקם במרכז העיר ומציע גם הוא מגוון מסלולי בולדר בכל הרמות. צ׳ופר מיוחד למבקרי הבלוק: המקום פתוח בשבת ומציע מגוון בירות להורים הגאים.
    לאתר הבלוק
    לדף הפייסבוק של קיר ירושלים

  • הצגות תיאטרון וסדנאות יצירה לילדים

    מספר מקומות בעיר מציעים מגוון רחב של פעילויות לילדים. אברהם הוסטל ירושלים מציע סדנאות יצירה ובישול לילדים יצירתיים. בבית אבי חי תוכלו למצוא הצגות תיאטרון, סדנאות יצירה ומופעים מותאמים לגילאים הצעירים. לתיאטרון הקרון בגן הפעמון יש רפטואר רחב של הצגות ילדים וסדנאות בעולם התיאטרון. בית הספר ׳מוסררה׳ מציע גם הוא מגוון של סדנאות צילום ואמנות.

  • מעלית הזמן

    הדרך המהנה ביותר ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים לא עוברת בספרי לימוד או במוזיאונים, אלא בחוויה כל-חושית שהשחקן הראשי בה הוא חיים טופול. המיצג ׳מעלית הזמן׳ הפך מזמן לתחנת חובה להורים וילדים המבקרים בירושלים וממשיך להיות רלבנטי גם ב2020.
    לאתר מעלית הזמן

  • מתחם יס פלאנט

    המתחם החדש הוא בשורה מרעננת לחובבי הקולנוע בעיר ומציע גם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות לילדים. במקום משחקיה לילדים וכן מתחם הופעות ופעילויות מיוחדות. הצ׳ופר – המקום פתוח גם בשבת.
    לאתר יס פלאנט

פארקים פתוחים

גן סאקר עמק המצלבה התחנה לחקר ציפורים גן הורדים  גן הפעמון  גן העצמאות פארק טדי גיא בן הינום פארק המסילה טיילת ארמון הנציב עמק הצבאים יער ירושלים המפלצת פארק קנדה מתחם התחנה

בתשלום

הגן הבוטני גן החיות התנ״כי

מוזיאונים

מוזיאון ישראל מוזיאון המדע מוזיאון יהדות איטליה מוזיאון הסובלנות מוזיאון ידידי ישראל מוזיאו המוסיקה העברית מוזיאון הטבע יד ושם מוזיאון מגדל דוד מרכז מורשת מנחם בגין מוזיאון על התפר מוזיאון לאמנות האיסלאם בית אנה טיכ

שתפו את הפוסט!

עוד מהמגזין

AWARDS

אנחנו מודים לאורחינו עלהדרוגים הגבוהים שהעניקו לנו ואשר סייעו לנו לזכות בהקרה בין-לאומית