074-7010772
הצטרפות למועדוןהתחברות
ישראל
ת"אירושליםנצרתאילת
פיליפינים
מנילהבוהול
abraham logo
אטרקציות-לזוגות-בירושלים---5-מסלולים-עם-כל-מה-שטוב-בעיר
אברהם

אברהם

אטרקציות לזוגות בירושלים – 5 מסלולים עם כל מה שטוב בעיר

הזוגות האוהבים ביותר מוצאים את עצמם בבעיה כשהם מנסים לתכנן בילוי רומנטי ולמצוא אטרקציות לזוגות שיספקו את כל הצדדים המעורבים. צריך למצוא דרך לשלב קצת תרבות, אוכל טוב ואם אפשר גם אלכוהול משובח. חשוב שיהיה קצת ירוק בעיניים כי תכל׳ס רומנטיקה בטבע זה הכי טוב. ואם אפשר למצוא זמן לשלב רגע היסטורי, שיוסיף עומק ושייכות לרגעים ביחד מה טוב. מזל גדול שירושלים היא עיר נפלאה שאפשר למצוא בה קצת מכל דבר, לעשות מיקס אנד מאטצ׳ ולבנות את הבילוי הזוגי המושלם גם לזוגות שעדיין מבררים מהן ה אטרקציות לזוגות החביבות על שני הצדדים.

תוכן עניינים

מסלול היסטוריה ונופים : העיר העתיקה/טיילת ארמון הנציב/עין כרם

 

העיר העתיקה

התחום שירושלים מצטיינת בו הוא כמובן היסטוריה. קשה להתחרות באלפיים שנות היסטוריה מיוצגות היטב באבנים לבנות וכיפות זהב. הדרך הטובה ביותר לגלות את הקסם של העיר העתיקה, הוא לשוטט ברגל בסימטאות הציוריות בלי מטרה מוגדרת מראש, לנסות את החומוס בלינה, את השטרודל בהוספיס האוסטרי ולשבת על ספסלי עץ מול כנסיות עתיקות. בשעות היום תגלו שהמפגש בין אור השמש לאבנים הלבנות הופך את העולם סביבכם לזוהר. בשעות הלילה לא תוכלו להתיק את המבט מהיופי שנוצר במפגש בין החומות לבין תאורת הרחוב. בין לבין מציעה העיר העתיקה שווקים צבעוניים, אטרקציות לזוגות, אוכל רחוב מצויין ופינות מנוחה שלוות שמשקיפות על בניינים עתיקים ונהדרים.

 

טיילת ארמון הנציב

שיטוט בסימטאות העיר העתיקה זה טוב ויפה ומפספס את נקודת הנוף היפה ביותר בעיר: תצפית על העיר העתיקה. טיילת ארמון הנציב מספקת תצפיות נוף פנורמיות עם כל הטוב של ירושלים: אגן העיר העתיקה, הר הזיתים והרי מדבר יהודה. תכננו את שעת הביקור בטיילת סמוך לשקיעה, הביאו איתכם בקבוק יין טוב ומחצלת ותפסו פינה נעימה ממנה תוכלו לראות את השקיעה על כיפת הסלע. בנקודה זו השיר ׳ירושלים של זהב׳ יתחיל להתנגן לכם בראש, וזאת תהיה הפעם הראשונה שתבינו על מה נעמי שמר בעצם דיברה.

 

איך להגיע

 

עין כרם

עין כרם היא מעין מיקרוקוסמוס של ירושלים בלי העומס של העיר העתיקה. בתוך שפע של צמחיה ירוקה תוכלו לשוטט בסימטאות מתפתלות, למצוא את עצמכם בחצרות מנזרים שקטים וכנסיות עתיקות ולהתרשם משפע הגלריות שהמקום מציע. להשלמת החוויה, הזמינו לעצמכם ארוחה באחת המסעדות בכפר. אנו ממליצים על הבראסרי, שמלבד תפריט אוכל מצויין יש לה גם מרפסת עם תצפית נוף יפהפיה על העמק הירוק מתחת לכפר.

איך להגיע

באים לטיול בירושלים? בואו לישון בהוסטל הכי טוב בעיר! כאן מזמינים

 

עין-כרם-לזוגות

 

אמנות תרבות ואוכל 1: סינמטק/נחלת שבעה/תמול שלשום

 

סינמטק

הצצה בתכניית הסינמטק הירושלמי תמיד מפתיעה עם סרט שלא חשבתם שבכלל מקרינים על מסך גדול, ועוד בישראל ועוד בירושלים! הסרטים המוקרנים, בשילוב עם המיקום המושלם של בית האבן שהוא הסינמטק הופכים את הביקור במקום לחווית חובה לחובבי קולנוע  – אל תוותרו על יציאה לגינת הסינמטק, תגלו שם תצפית מרהיבה על העיר העתיקה. ספריית הקולנוע המיתולוגית ׳האוזן השלישית׳ פועלת מתוך מבנה הסינמטק, ותספק לכם מסע נוסטלגי לפנינות קולנוע שכבר שכחתם שאהבתם.

לאתר הסינמטק

 

נחלת שבעה

שני הרחובות המרוצפים אבן שמזוהים עם השכונה, הפכו להיות מרכז אמנות ואוכל שוקק חיים עם מגוון אטרקציות לזוגות. שפע של גלריות, מסעדות מצויינות וכמה מוזיאונים חדשים שנפתחו באיזור – נחלת שבעה היא הלב הפועם של ירושלים. נסו למצוא את החיבור לחצר פיינגולד, זאת תהיה ההוכחה שאתם מכירים את ירושלים טוב יותר מלא מעט ירושלמים מקוריים. בין המסעדות המומלצות ברחוב: הזוני שפתוחה 24/7 וכבר שנים משמשת מקום מקלט לירושלמים עם נדודי שינה, קנגורו שתספק לכם חוייה גרוזינית אותנטית ומצויינת וכמובן תמול שלשום, בית הקפה ששווה התייחסות משלו.

איך להגיע

 

תמול שלשום

תמול שלשום זה הלב הספרותי של ירושלים. בית קפה שהוא גם ספריה שהוא גם מרכז לאירועי תרבות שלא תמצאו בשום מקום אחר. הזמינו לכם את אחד מהמשקאות החמים שהמקום מתמחה בהם ובדקו את לוח האירועים היומי. אם אתם חובבי שירה, פואטרי סלאם, כתיבה יצירתית או כל דבר שקשור למילה הכתובה, אל תוותרו על ביקור במקום שנותן לספרים את הכבוד המגיע להם.

אמנות תרבות ואוכל 2: מוזיאון אמנות האיסלאם/בית הנסן/טלביה

 

מוזיאון אמנות האיסלאם

ירושלים תמיד הפגישה בין תרבויות שונות. לא תמיד המפגשים הללו הסתיימו טוב, וזה לא גרם לירושלמים להפסיק להפגש (או להפסיק לריב). מוזיאון אמנות האיסלאם מייצג היטב את הקול השפוי של ירושלים: מרכז שמטפח ומקדם אמנות איסלאמית ומשמש כגשר תרבותי לאוכלוסיות הירושלמיות. חוץ מכל זה, גם התערוכות במקום מצויינות ומעוררות מחשבה.

 

בית הנסן

ירושלמים אסלים מכירים את המקום כ׳בית החולים למצורעים׳, ואולי יגרמו לכם להרהר שנית אם אתם באמת רוצים לבקר שם. אתם רוצים: הבית הערבי היפהפה ששיכן בתוכו מצורעים, שופץ והפך למרכז תרבות ועיצוב עם אירועי תרבות נהדרים. הגינה הגדולה עם בית הקפה ׳הדיר׳ מספקים חוויה ירושלמית שאפילו ירושלמים לא מכירים.

לאתר בית הנסן

 

טלביה

ירושלמים יודעי דבר יאמרו שאוירת המרתף האפלולית של המקום היא רק התחלה לארוחה צרפתית מוקפדת. המסעדה ממוקמת באחת השכונות השקטות של ירושלים ורבים וטובים מזוגותיה המאושרים של ירושלים יאשרו שהערבים הרומנטיים ביותר התחילו שם, על מנת פולנטה וכוס יין לבן.

לאתר המסעדה

 

אלכוהול ומוסיקה: אברהם הוסטל/גטסבי/סירא/מזקקה/אמריקן קולוני

אברהם הוסטל

אם התמזל מזלכם ואתם ישנים בהוסטל הטוב ביותר בירושלים (זה לא אנחנו אומרים. זה TripAdvisor ו HostelWorld) עשו לעצמכם טובה, טפסו לקומה השלישית של ההוסטל וצאו לגג. בימים החמים ביותר, יספק לכם הגג פינה קרירה עם בריזה נעימה וכמובן – מבחר בירות משובח. בבר בלאונג׳ תוכלו להשתתף באחת מהפעילויות השבועיות ובמגוון אטרקציות לזוגות שמציע ההוסטל ולהרים כוסית בלפחות שבע שפות שונות.

 

אברהפ-הוסטל-ירושלים-לזוגות

 

גטסבי

עד שנפתח הגטסבי נאלצו חובבי הקוקטיילים הירושלמים לכתת רגלים לבר הקרוב, להזמין קוקטייל גנרי מהתפריט, להתאכזב, לתכנן לעבור לתל אביב, להבין שאין להם איך לשלם שם שכר דירה ולהתפשר על כוס בירה מלאה בתלונות. הגטסבי נוטף הסטייל מגיש קוקטיילים משובחים באוירה משובחת לא פחות והפך לבית שני לחובבי אלכוהול מצויין ושירות נהדר. כל דייט שתביאו למקום יתאהב בו (ואולי גם בכם).

 

סירה

כיאה לעיר בירה מכובדת, גם בירושלים יש ברים שהפכו להיות מיתולוגיים ומשמשים כנקודת מפגש לצעירים שמתכננים לשנות את העולם. הסירה מצליח לשמור על מעמדו כבר המיתולוגי של הירושלמים המקוריים כבר כמה עשורים וממשיך להתעדכן כל הזמן עם מוסיקה משובחת. אנו ממליצים על המקום לזוגות עם רוח אנרכיסטית שמחפשים חיי רוח ואידיאלים.

 

מזקקה

חכמים וגדולים מאיתנו אמרו שחיים קשים הם מצע מצויין לאמנות טובה, וסצנת התרבות והמוסיקה בירושלים מוכיחה זאת בכל שבת מחדש. המזקקה הוקמה על ידי קבוצת צעירים שרצו מקום משלהם לשמוע בו מוסיקה טובה ולשתות בירה בשישי בערב, והחליטו שהם מוכנים לקחת את הסיכון ולפתוח מקום שייראה בדיוק כמו שהם מדמיינים. מאז התמלאו והתרוקנו אינספור כוסות בירה וחלל ההופעות במקום הפך להיות במת המוזיקה הטובה ביותר בעיר.

 

אמריקן קולוני

אם אין לכם שום אפשרות לטוס לחו״ל באניברסרי שלכם – צאו לקוקטייל באמריקן קולוני. המלון שבו ג׳יימס בונד הישראלי כנראה היה יושב אם היו עושים עליו סרט. האוכל מצויין, מבחר האלכוהול מסחרר והמקום פשוט לא דומה לשום דבר אחר. כל דייט שתביאו למקום יהפוך להיות ממש מצויין (או לפחות בינוני וסביר).

טבע: סטף/מעיינות

 

הסטף

מסלול הליכה בטבע לאנשים שלא אוהבים ללכת ואוהבים טבע. צעדה קלילה בין מעיינות עם מים צלולים ובוסתנים מלאים בעצי פרי. אין ילד ירושלמי שלא ביקר בסטף ועדיין המקום מקסים. תנאים אופטימליים לטיול זוגי: בואו באמצע השבוע בשעות הבוקר, כך שיהיה לכם את המקום כמעט רק לעצמכם.

איך להגיע

 

מעיינות

למעיינות השונים באיזור עין כרם בירושלים אפשר להגיע בשני סוגים של מצב רוח: מצב רוח להליכה, ואז אפשר לצעוד ממעיין מעיין ולטבול לאורך הטיול בכמה מקומות (המלצה למסלול כזה תוכלו למצוא כאן), מצב רוח לרביצה, ואז כל מה שצריך זה לבחור מעיין אחד, לדאוג למחצלת וסלסלת פיקניק, למצוא פינה מוצלת ולבלות לצד המעיין את היום.

שתפו את הפוסט!

עוד מהמגזין

AWARDS

אנחנו מודים לאורחינו עלהדרוגים הגבוהים שהעניקו לנו ואשר סייעו לנו לזכות בהקרה בין-לאומית