074-7010772
הצטרפות למועדוןהתחברות
ישראל
ת"אירושליםנצרתאילת
פיליפינים
מנילהבוהול
abraham logo
נצרת
אברהם

אברהם

מסעדות בנצרת – כל מה שצריך לדעת על אוכל בעיר העתיקה של נצרת

נצרת מפורסמת כיעד תיירותי פופולרי בזכות החשיבות שלה לתיירים נוצרים בתור העיר של ישוע. בין השאר בגלל הסיבה הזו, נצרת הפכה לאוצר חבוי של עיר יפה ומרתקת, עשירה בהיסטוריה מורכבת, מבנים עתיקים, סמטאות קסומות, ושפע של אטרקציות. המשיכה התיירותית גם מפריחה את הסצנה  הקולינרית המקומית, שמציעה שפע של מסעדות בנצרת ומקומות לאכול בהם בין אם אתם מחפשים מסעדת יוקרה, אוכל רחוב טעים ומשביע, כנאפה מסורתי, או כוס קפה בזמן שאתם סופגים קצת את האווירה הייחודית של העיר. אנחנו נציע כאן כמה אופציות שיתאימו לקרייב ולכיס בהתמקדות במסעדות בנצרת או מרחק נסיעה קצר ממנה. מה שנקרא, בתיאבון! *נזכיר ונמליץ, במיוחד אם תכננתן נסיעה סביב סוף שבוע, כדאי להזמין מקום מראש, המסעדות המוכרות יותר נוטות להתמלא מהר.

תוכן עניינים

מסעדות בנצרת

אם אתם בעניין של לשבת לארוחה טובה ומשובחת, כאן תמצאו רשימה של מסעדות בנצרת עם קריצה לחו"ל ושורשים מקומיים (חשוב לבדוק בכל אחד מהמקומות אם צריך להזמין מקום מראש).

מסעדת תישרין

אם שמעתם על מסעדה טובה בנצרת – כנראה שמעתם על תישרין. תישרין מציעה מטבח פיוז'ן ים תיכוני עם מנות שף שמשתמשות בחומרי הגלם המקומיים עם שיטות הכנה מתקדמות מכל העולם. המסעדה ממוקמת בצמוד לכיכר המעיין שזה תכלס מיקום מושלם לסיים בו יום טיול בנצרת

מסעדת רוזמרי

ברוזמרי תמצאו מבחר מנות עולמיות עם פרשנויות מקומיות. המקום הוא בין בית קפה למסעדה ואפשר לבחור בו מנה אהובה ומוכרת עם טוויסטים חדשניים ועכשווים, שמסתמכים על חומרי הגלם המקומיים.

לונא ביסטרו

בתוך מתחם הקניון ביג פאשן בנצרת, מסעדה שמציעה אוכל נצרתי אותנטי בהגשה מודרנית. צופה אל הנוף הפסטורלי והייחודי של נצרת – כנסית הבשורה וסמטאות העיר. בתפריט תמצאו מגוון של מנות ראשונות ועיקריות בטווח מחירים בינוני (ראשונות וסלטים סביב 40 שקלים למנה, עיקריות לרוב בין 60 ל-80). לקשר – 04-8888626, כתובת מלאה – תופיק זיאד 53, נצרת.

מסעדות בנצרת

אל רידא

המסעדה ממוקמת בחלל יפהפה של בית ערבי עתיק עם תקרות גבוהות וחלונות מקושתים, ותציע לכם תפריט של אוכל שמשלב מטבח איכותי פלסטיני-נצרתי מקומי עם נגיעות של חו"ל. המסעדה היא בית לבליינים מקומיים ותוססת עד השעות הקטנות של הלילה, מציעה גם תפריט אלכוהול מגוון. קחו בחשבון שהמסעדה מוגדרת כמרחב למעשנים. אל בישארה 21, טל. 04-6084404.

דיאנא

מסעדה מוכרת בנוף הנצרתי, עם ותק של למעלה מ-40 שנה ואהבה לאוכל מסורתי משובח ממנות בשר, דרך סלטים וחומוס, ועד מנות דגים ופירות ים. טווחי המחירים בינוני גבוה (מנות עיקריות בטווח של 60-135, ראשונות וסלטים סביב 25). המסעדה ברח' פאולוס השישי 51, טל. 04-6572919.

סוגרים חופשה בנצרת בפאוזי עאזר מבית אברהם הוסטל. הזמינו כאן

מסעדות בנצרת

ביאת

מסעדה ובר מול ככר המעיין בנצרת. מכוונת לקהל מעט צעיר יותר עם אוכל מגוון – סלטים, פוקאצ'ות, בשרים, ובר אלכוהול עשיר. רח' אל בישארה 55, טל. 04-6555146.

עוד

בתוך מלון לגאסי בלבה של נצרת, מסעדת שף שמשלבת מטבח ים-תיכוני עם טכניקות חדשניות מהמטבח המולקולרי. טווח המחירים בינוני גבוה (ראשונות וסלטים בין 20 ל-40 ועיקריות בין 70-130, תלוי במנה). המלון נמצא ברחוב פאולוס השישי, ולפרטים תוכלו להתקשר למס' 04-9060000.

אוכל רחוב

אם אתם לא רוצים לשבת במסעדות בנצרת ומחפשים אוכל טעים ומומלץ לעצירת צהריים באמצע היום, אוכל רחוב הוא דרך מצוינת להתחבר למקום חדש, לראות תיירים ומקומיים, ולאכול טוב וטעים בלי לשבור את הארנק. שוטטות בנצרת תספק לכם מגוון של אפשרויות, אבל הנה כמה מקומות מומלצים.

שיפודי אלזעים

לחובבי הבשר כמובן, זעים מציע ערוסה, או עראייס – פיתה רכה שממולאת בבשר עגל וטלה ונחרכת על האש. את הפיתה ממלאים במגוון סלטים טריים, ונמנעי הפחמימות יוכלו להזמין גם על צלחת עם כרוב, עגבניות, טחינה ועמבה. לצד זה יש גם שיפודים שונים. נמצא ברח' פאולוס השישי 150 (ליד ככר המעיין), טל. 052-928963.

סיורים בצפון ובכלל עושים עם אברהם טורס. כאן מצטרפים

מסעדות בנצרת

חומוס עימאד

איך אפשר בלי חומוס, שכאן מוגש חמים עם מגוון של תוספות כנהוג, וגם תוספות של בשר. מחיר שווה לכל נפש (יצא לכם סביב 25-50). תצאו שבעים ומסופקים, ותוכלו גם להתחכך כתף אל כתף עם הקהל המגוון שפוקד את המקום. נמצא ברח' תופיק זיאד 52, טל. 04-6464209.

מסעדת שרביני (אבו ג'אנם)

עוד אפשרות מצוינת לחומוס. המקום קטן אך ידוע בקרב חובבי החומוס. מגיש סלטים טריים, שווארמה, וכמובן חומוס. נמצאת ברח' פאולוס השישי 86, טל. 04-6572689 או 04 6462737.

מאפית אלטאבון

אם מה שממש מתחשק לכם זה פחמימה איכותית, המקום הזה יסגור לכם פינה עם מאפה טרי שנעשה על הטאבון עם קצח, זעתר, גבינה, לבנה, פיצה ואפילו טאבון עם עוף בתנור. המחירים אמורים להיות מצחיקים. תמצאו בתאופיק זיאד פינת פאולוס השישי, ובטל. 04-6560056.

חנויות אוכל

אין דבר משמח יותר מלקנות קופסאות וצנצנות של תבלינים ואוכל טעים ולפתוח אותם אחרי שהחופשה נגמרה וטעמתם כבר את כל מה שיש למסעדות בנצרת להציע. בסמטאות השוק של נצרת תמצאו המוני אוצרות של חנויות קטנות ומעניינות – הנה כמה המלצות.

זייאד ספאדי

ברח' פאולוס השישי 101, חנות קטנה ברחוב ראשי והומה, שתציע לכם מגוון של תבלינים יבשים, גבינות, טחינה, מי זאהר, וגם לימונים וזיתים כבושים ועוד הפתעות. לטל. – 054-2542181.

יש לנו הוסטלים גם באילת, ירושלים ותל אביב. הזמינו את החופשה הבאה שלכם כאן

מסעדות בנצרת

ממתקי אחמד מחרום

בתוך השוק של נצרת. אם אתם בחשק למתוקים, תמצאו כאן כנאפה, בסבוסה, בקלוואה, במגוון גדול שישאיר אתכם בהיי של סוכר (או שתצליחו לשמור חלק הביתה). נמצאים ברח' אכסאל, טל. 04-6554239.

טחנת הגליל אלבאבור

בלב העיר העתיקה של נצרת, בשוק, תמצאו את חנות התבלינים של אלבאבור, ששימשה טחנת קמח כבר לפני 120 שנה והיום מציעה מגוון עצום של מוצרים וטחינה במקום. הבניין עצמו היסטורי ושווה ביקור, ותוכלו לצאת עם שלל של קפה, שמן, דגנים, קטניות, פירות מיובשים, קטורת, פיצוחים ותבלינים טחונים טרי. בשביל להגיע שימו פעמיכם אל רחוב הבנקים, בכניסה לשוק מכיוון המעיין (כניסה לעיר העתיקה מרחוב הבשורה או מרחוב היוצא מרח פאולוס השישי). לא תמצאו הוראות ברורות יותר מזה, העיר העתיקה של נצרת היא סבך של סמטאות קסומות, ואם לא מצאתם, הכי טוב לשאול, או להתקשר – 04-6455596.

בתי קפה

בין חומוס לארוחת שף, צריך לעשות מקום גם להפסקת קפה נעימה ליהנות מבריזה של ערב מוקדם, או לקושש מקום טוב לקפה של בוקר. בית קפה זה אווירה לא פחות מהאוכל, ונצרת אכן משופעת באווירה – בין נצרת ההיסטורית לפריחה הצעירה העכשווית. אספנו כאן כמה מומלצים במיוחד.

סיורים בנצרת עושים עם אברהם טורס. הבטיחו את מקומכם כאן

בתי קפה בנצרת

Liwan Culture Café

אם אתם ממש אוהבים להכיר תרבות מקומית לעומק, המקום הזה יציע לכן קפה ועוד קצת. תמצאו כאן מוצרים מקומיים, וגם שיחות וסיורים לצד אירועי תרבות ומוזיקה. תוכלו ללמוד קצת על ההיסטוריה מפי המקומיים ולהבין מהי נצרת בשבילם, עם כוס קפה קצת אחרת. הם נמצאים ברח' 6132 בנצרת, מס' 22-24 (לא מעט משמות הרחובות בנצרת הם מספרים, מעט מבלבל בהתחלה), טל. 077-5517275.

כנאפה אם עלי

חובבי הקינוח המוכר, המקום מוקדש לאהבת הכנאפה המסורתי (הרבה לפני שנפתחו מקומות לאוהבי הכנאפה בת"א ובמרכז). תמצאו אותו בלב העיר העתיקה, ברח' 6098 2, או בטל. 052-6977442.

קפה אמאני

ממוקם גם הוא בסמטה קטנה וקסומה בעיר העתיקה, ממש מול בית פאוזי. בית קפה באווירה צעירה ואמנותית שהוא חלק מהפריחה הצעירה של חיי התרבות בנצרת, וכאן תוכלו ממש להרגיש את המקום. ברח' 6112 בנצרת, ותוכלו ליצור קשר בקישור לעיל לדף הפייסבוק או בטל. 04-6147270.

בתי קפה בנצרת

בית קפה אבו סאלם

חוויה ההופכית תוכלו להגיע לבית הקפה הראשון בארץ, שהוקם עוד ב-1914. זה הבית של זקני נצרת, מעוז השש-בש, ויציע לכם את המשקאות המוכרים של המקום – תה קינמון ואגוזים, משקה לימונים ורימונים קר, וקפה שחור מבושל במקום לצד משחקי קופסה. נמצא גם הוא בסמטה באזור השוק של נצרת העתיקה, רח' 6143, 7-15, ובטל. 053-5530103.

מאפיית אלמשהדאוי

מאפייה משפחתית מסורתית על הרחוב בדרך מככר המעיין לכנסיית הבשורה. תמצאו שם כל טוב של בצקים, מאפים, ועוגיות מסורתיים עם דגש על הפטאיר – בצק ממולא תרד. אם תרצו לייבא אתכם קצת פטאיר מנחם הביתה, קילו יעלה לכם כ-50 שקלים וקצת כוח רצון לא לאכול הכל בנסיעה חזרה. רח' אל בישארה 49. טל. 04-6462430.

הקטאיף של אבו אשרף

איפשהו בין מסעדה לאוכל רחוב, תמצאו את מסעדת דיואן אל סראיה של אבו אשרף. בחלל אינטימי וביתי שמגיש קטאיף – מין פנקייק מתוק שמוגש בד"כ בתקופת הרמדאן אבל תוכלו לאכול ממנו כל השנה. את המסעדה תמצאו בשוק נצרת, לפרטים התקשרו 04-6578697.

גלידת שפרעם

סניף נצרת – אם לא שמעתם על גלידת שפרעם פספסתם אמפריה משפחתית מסורתית שחייבים לנסות. הסניף המקורי כמובן בשפרעם אבל תוכלו לבקר את הסניף הנצרתי שלהם. הגלידריה היא עסק משפחתי שרץ כבר שלושה דורות, ומתבסס על הכנה מסורתית של הגלידה משרף מסטיקה שנותן לה את המרקם הייחודי שלה. הגלידה המקורית מיוצרת בשלושה טעמים – וניל, פיסטוק, ולימון על בסיס חלב. תוכלו לנסות אצלם קינוחים מתוחכמים יותר, אבל אנחנו ממליצות לסמוך על המומחיות המשפחתית ולנסות את המקור. תמצאו אותם ברחוב הגליל 28, קרוב מאוד לככר המעיין. לקשר – 04-9865428.

מסעדות בנצרת

עד חצי שעה מנצרת

אם אתם משלבים בטיול בנצרת קצת שוטטות מסביב תגלו שהאזור פורח לא רק מבחינת הנוף אלא גם קולינרית. יש לא מעט מסעדות ומקומות של אוכל באזור נצרת שמציעים סגנונות שונים של אירוח ומטבחים. הוספנו כאן כמה אפשרויות מומלצות בטווח נסיעה של עד כחצי שעה מנצרת.

חוות אלכסנדר זייד – קרית טבעון (בית זית)

המסעדה ממוקמת בסביבה פסטורלית עם נוף לעמק יזרעאל. התפריט נשען בעיקר על גבינות המיוצרות במשק ומטבח ישראלי ויתאים במיוחד לארוחות בוקר או לפחות בשעות היום כך שתוכלו להתרפק על הנוף הפסטורלי. טל. 04-9530577.

גוסטינו

אם אתם בעניין של אוכל איטלקי, המסעדה בבית שערים – כחצי שעה נסיעה ממרכז נצרת שמציעה אוכל איטלקי אותנטי, בדגש על דרום איטליה (תחשבו עגבניות, פלפל חריף, אנשובי, צלפים). למסעדה תפריט מגוון של ראשונות, סלטים, פיצות, פסטות ומנות עיקריות נוספות. טווחי המחירים בינוניים (ראשונות סביב 40 שקלים, עיקריות סביב 70). כתובת – הצפצפה, רמת ישי, טל. 04-9883300.

מסעדות בנצרת

אצה סושי בר

שת מסעדות סושי עם למעלה מ-20 סניפים, כשאחד מהם ממוקם בנוף הגליל – מרחק נסיעה קצרצר מנצרת. תוכלו להזמין גם מהמסעדה אליכם (באופן כללי אחרי ימי קורונה לא מעט מסעדות פתחו אופציות של טייק אווי או איסוף מהמקום). כתובת – גלבוע 1, נוף הגליל, טל. 04-8556675.

לוקנדה

בתוך מלון רמאדה אוליבייה, מציעה תפריט שמשלב מטבח ערבי גלילי עם מטבח איטלקי. תמצאו קבב לצד ריזוטו, פיצות, ומגוון מנות מסורתיות של בשרים ודגים. המסעדה מציעה גם ארוחות בוקר. טווח המחירים בינוני (פיצה תעלה לכם כ-60 שקלים, סטייק סביב ה-100, ארוחות בוקר מגוונות בין 30 ל-100). כתובת מלאה – דרך הציונות 29, נוף הגליל, לקשר – 04-6130351.

מסעדת שפר

ברמת ישי, ביר גרדן שמשקיף על עמק יזרעאל ומציע תפריט מגוון של ביסטרו, אוכל צמחוני, בשרים, גורמה, דגים, פירות ים, ואוכל ים תיכוני. טווח המחירים בינוני גבוה (תמצאו סלטים סביב 60, ועיקריות סביב 80) וכמתבקש, מגוון גדול של אלכוהול ובירה. כתובת המסעדה – חורש האלונים 10, א.ת. רמת ישי, טל. 04-9534524.

נדב קינוחים

עוד ברמת ישי, תמצאו את נדב קינוחים, מקום שהפך לכמעט יעד עליה לרגל למקומיים חובבי המאפים והמתוקים האיכותיים מאז שעברו מתל אביב לצפון. יש במקום ארוחות – סלטים, קישים, פסטות וכד', וגולת הכותרת היא המאפים והמתוקים שמוכנים במקום – לחמים, שוקולד, עוגות שמרים, וכל מה שטוב. תהיו מוכנים לעומס בשעות מבוקשות. להגעה – רח' הצפצפה 1, רמת ישי, טל. 04-9535414.

מסעדות בנצרת

שתפו את הפוסט!

עוד מהמגזין

AWARDS

We thank our guests for recognizing us widely and nominating us for so many local and international awards.