074-7010772
הצטרפות למועדוןהתחברות
ישראל
ת"אירושליםנצרתאילת
פיליפינים
מנילהבוהול
abraham logo
ספורט בתל אביב
אברהם

אברהם

לטייל ולשמור על כושר – כל הדרכים לפעילויות ספורט בתל אביב

גם בחופשה אפשר לשמור על כושר! כן כן, אנחנו יודעים שזה מפתיע אתכם, בדיוק תהיתם לעצמכם איך תצליחו לשמור על שגרת פעילויות הספורט השבועית שלכם כשכל מה שמעניין אתכם זה להשתזף בחוף. אז הנה, אנחנו פה כדי לספר לכם שאפשר לשלב חופש בתל אביב, עם הים והכל, ביחד עם שגרת פעילויות ספורט. בחרנו לכם את המקומות הטובים ביותר לעשות בהם כושר, כדי שתהיה לכם אקסטרא מוטיבציה לקום מהלונג ולהמשיך לאמץ את השרירים.גם בחופשה אפשר לשמור על כושר! כן כן, אנחנו יודעים שזה מפתיע אתכם, בדיוק תהיתם לעצמכם איך תצליחו לשמור על שגרת פעילויות הספורט השבועית שלכם כשכל מה שמעניין אתכם זה להשתזף בחוף. אז הנה, אנחנו פה כדי לספר לכם שאפשר לשלב חופש בתל אביב, עם הים והכל, ביחד עם שגרת פעילויות ספורט. בחרנו לכם את המקומות הטובים ביותר לעשות בהם כושר, כדי שתהיה לכם אקסטרא מוטיבציה לקום מהלונג ולהמשיך לאמץ את השרירים.

תוכן עניינים

לרוץ

תל אביב מלאה ברצים בכל שעות היום. במסלולי הריצה הפופולריים תוכלו לפגוש עשרות מתאמנים ומתאמנות שיעלו לכם את המוטיבציה להשתלב בנוף. בחרנו לכם כמה מסלולי ריצה שעוברים בנקודות היפות ביותר בעיר. כי תכלס, כדי להכיר את תל אביב כמו שצריך, הכי יעיל להשתמש ברגלים. ככה מצליחים להוציא מהתמונות המזיעות של הריצה כמה שוטים טובים לאינסטגרם.

  • הטיילת וחוף הים

נקודת התחלה: פארק צ׳רלס קלור
נקודת סיום: נמל תל אביב
אורך: כארבע קילומטר

מסלול קליל של כארבעה קילומטרים שייקח אתכם לאורכו של חוף הים בתל אביב. בדרך תוכלו להנות מבריזה מלוחה ומרעננת ומהמרחבים התכולים המרגיעים שמספק הים התיכון. הטיילת בתל אביב כבר שנים משמשת כחדר כושר הפתוח הגדול ביותר בתל אביב עם מגוון מתקני כושר לפעילויות ספורט שונות, ותמיד תוכלו למצוא לאורכה אנשים מתעמלים,משחקים, שחים, גולשים ובאופן כללי עסוקים בלשמור על הגוף שלהם בריא (וגם חטוב, אבל אנחנו לא שטחיים ולא שמים על זה דגש). אפשר להאריך את מסלול הריצה ולהגיע עד נמל יפו (עוד כשני קילומטר). מומלץ לעצור להפסקות במתקני הכושר שמפוזרים לאורך הטיילת ולהפעיל גם שרירים אחרים מלבד שרירי הרגלים.

  • פארק הירקון

נקודת התחלה: חוף רידינג
נקודת סיום: קניון איילון ברמת גן
אורך: כשבע קילומטר

שווה להתחיל את מסלול הריצה מגשר העץ שמחבר בין חוף רידינג לנמל תל אביב. אם תעמדו בראש הגשר תוכלו לראות את נהר הירקון נשפך לים ולהמשיך לצלול עם המבט לתוך האופק הכחול. המסלול צמוד לתוואי של נחל הירקון ועובר בדרכו כמה מהנופים היפים ביותר על הנחל.  תוכלו לעצור לאימון זריז  במתחם מתקני הכושר בדרך, לטפס בiClimbe – קיר טיפוס במיקום נעים במיוחד והאמיצים אולי יצליחו למצוא קבוצת כדורסל חובבים להצטרף אליה במתחם המגרשים של הספורטק. זאת גם דרך נהדרת להכיר את כל פעילויות הספורט האפשריות בפארק הירקון.

שמירה על כושר בתל אביב

  • מפארק מנחם בגין לפארק מדרון יפו

נקודת התחלה: פארק מנחם בגין (דרום)
נקודת סיום: פארק אריאל שרון
אורך: כארבע וחצי קילומטר
להרפתקנים וחובבי ריצות השטח, המסלול הזה מציע מגוון של נופים ומשטחים לרוץ בהם. מתחילים בפארק מנחם בגין, יוצאים ביציאה המזרחית של הפארק, מתחברים לשביל עפר וממשיכים לרוץ על התוואי של נחל איילון עד שמגיעים למה שהיה בעבר הר הזבל חירייה והיום הוא פארק נעים לשיטוט ולפעילויות ספורט מסוגים שונים. מקיפים את ההר עד לכניסה לפראק, עולים לפארק ומקיפים אותו (יוסיף לכם עוד כקילומטר וחצי למסלול).

  • שדרות רוטשילד – המסלול העירוני

נקודת התחלה: שדרות רוטשילד פינת נחלת בנימין
נקודת סיום: שוק התקוה
אורך: כשלושה קילומטר

לאלו מאיתנו שלא חוששים מקצת המולת רחוב, המסלול הזה עובר בכמה מהפינות האורבניות והקולינריות הנחמדות בעיר. מתחילים בשדרות רוטשילד פינת נחלת בנימין, יורדים לאלנבי וממשיכים משם לשוק לוינסקי. עוצרים בשוק להפסקת שתיה קלה (אפשר גם קצת פירות יבשים, אחלה חטיף אנרגטי). ממשיכים משוק לוינסקי על שדרות הר ציון, תחנה מרכזית חדשה, רחוב ההגנה ושוק התקוה. בשוק התקוה יש מקומות נהדרים לשבת בהם ולהתייבש מהזיעה על כוס קפה או בירה. לחובבי המאפים, תוכלו למצוא בשוק כמה דוכנים שמתמחים בבצקים תימניים, כורדיים ואחרים. אל תפספסו!


לפדל

מכל הדרכים להכיר את העיר תל אביב, נראה שאופניים זאת הדרך היעילה והכיפית ביותר. בעיר נטולת עליות, עם שבילי אופניים נוחים ושטח גיאוגרפי קטן יחסית – אופניים הן כלי התחבורה האידאלי למטייל ולמתעמלת. אספנו לכם את המסלולים השוים ביותר בעיר בהם תוכלו לעבור בנקודות הנוף התל אביביות הכי מוצלחות, במתחמי מתקני כושר המציעים שלל פעילויות ספורט ועל הדרך לשרוף קצת קלוריות.

  • מסלול חופים

נקודת התחלה: פארק מדרון יפו
נקודת סיום: חוף תל ברוך
אורך: כעשר קילומטר

רכיבה נינוחה לאורך קו החוף של יפו ותל אביב. מתחילים בפארק מדרון יפו ועוצרים להפסקת פעילויות ספורט במתקני הכושר בפארק (שווה לעשות סיבוב בשבילים של הפארק, יש נוף נהדר בנקודות הגבוהות), ממשיכים לנמל יפו, עולים לפארק צ'רלס קלור ומשם ממשיכים לאורך הטיילת עד לנמל תל אביב, שם חוצים את הגשר ופונים שמאלה לחוף רידינג, ממשיכים על השביל עד שמגיעים לחוף תל ברוך. עוצרים לטבילה ומנוחה. לאמיצים בינינו, אפשר להמשיך לרכב עד להרצליה דרך שביל הכורכר לאורך חוף הים.

יוגה בתל אביב

  • מסלול אורבני

נקודת התחלה: אברהם הוסטל
נקודת סיום: נווה צדק
אורך: כתשע קילומטר

רכיבה בלב העיר תל אביב יכולה להיות מתסכלת ועמוסה בשעות העומס, אך אם תגיעו עם האופניים למרכז העיר בשעות רגועות יותר תגלו שתל אביב מציעה חוויה אורבנית כיפית ונעימה. המסלול מתחיל בדרום העיר, נוסע צפונה וחוזר חזרה לדרום העיר על הטיילת. נקודת ההתחלה היא באברהם הוסטל, משם ממשיכים לשדרות רוטשילד, כיכר הבימה, כיכר רבין, שביל ישראל על פארק הירקון, נמל תל אביב, הטיילת בחוף הים ומשם לנווה צדק. במסלול תכירו את נקודות העניין המרכזיות של העיר ואת הפנינים האדרכליות שמסתתרות בשכונות השקטות יותר. אפשר גם להצטרף לסיור האופניים של אברהם טורס ולקבל קצת מידע הסטורי על המקומות בהם תעברו.
להרשמה לסיור

  • פארק הירקון

נקודת התחלה: חוף תל ברוך
נקודת סיום: פארק אפק אנטיפטרוס בראש העין
אורך: כעשרים ושבע קילומטר

פארק הירקון הוא הריאה הירוקה הגדולה ביותר בגוש דן ומספק את אחד ממסלולי האופניים המסודרים והמגוונים שתוכלו למצוא. מלבד מתקני כושר שמציעים מגוון של פעילויות ספורט, מדשאות וספסלים שפזורים לאורך השביל. תוכלו לעצור לשכשך במי הנחל, לצפות בבריכות הנופרים המשוקמות עם השפמנונים השמנמנים ששוחים בהן, לפגוש כלניות ולהכיר כמה מהמימצאים הארכילאולוגיים המעניינים באיזור. הרכיבה עצמה לא מאתגרת ומתאימה גם לרוכבי אופניים מתחילים.

  • מצפון תל אביב לירושלים

נקודת התחלה: חניון רידינג תל אביב
נקודת סיום: גן החיות התנ"כי ירושלים
אורך: כ125 קילומטר

שביל האופניים הזה מיועד למיטיבי רכיבה ודורש מספר ימים כדי להשלים אותו. השביל עובר בנופי נחל זורם, ביערות קק"ל, בין שדות ובחורשים טבעיים. קק"ל מחלקים את השביל לארבעה מקטעים. הראשון, מחניון רידינג לתל אפק, השני, מתל אפק ליער בן שמן. השלישי, מיער בן שמן לצומת שמשון. הרביעי, מצומת שמשון לגן החית התנ"כי בירושלים. זהו מסלול מאתגר עם עליה רצינית בסופו (בכל זאת ירושלים) – אנחנו חושבים שהוא שווה את המאמץ!


ספורט ימי

החופים של תל אביב מתפקדים למעשה כחדר כושר פתוח הגדול ביותר בישראל. בכל שעות היום תוכלו למצוא בחוף אנשים רצים, מתעמלים, עובדים על מכשירי הכושר וכמובן, שוחים, גולשים ועושים כל סוג של פעילויות ספורט ימי שתוכלו לדמיין. אז כמובן, אם אתם בעניין של שחייה – החופים פתוחים בפניכם וכל מה שצריך זה בגד ים וקרם הגנה מהשמש. אבל אם אתן אוהבות את הספורט הימי שלכן קצת יותר מגוון – אספנו לכם המלצות לכמה מהמקומות שמציעים סוגים שונים של ספורט ימי.

ספורט חופים בתל אביב

  • גלים גורדון

בית הספר שוכן בחוף גורדון ומלבד בריכת השחיה המפורסמת, מציע מגוון רחב של שיעורים בספורט ימי. תוכלו ללמוד גלישה, סאפ וחתירה. להצטרף לקבוצה או לשכור ציוד ולהתאמן לבד. עם הילדים ו/או החברים. בית הספר גלים מציע את כל סוגי הפעילויות. אפשר גם להגיע למפגש היכרות חד פעמי ולבחון את האופציה להצטרף לפני שמתחייבים.
לאתר בית הספר

  • אלוהה בית ספר לגלישה

בחוף המערבי, או בשמו הרשמי חוף צ'רלס קלור, פועל בית הספר לגלישה אלוהה. את בית הספר הקימו מעיין סלמה ויואב זגהר,שני גולשים מנוסים, שביקשו להפיץ את האהבה שלהם לים הלאה. תוכלו למצוא כאן שיעורי גלישה וסאפ לבני ובנות 18 ומעלה. השיעורים יוצאים בכל יום שהים מאפשר ומתאימים לכל הרמות. אפשר להגיע גם למפגש היכרות 🙂
לאתר בית הספר

  • מאיה סרף

מאיה דאובר, אחת מגולשות הגלים הטובות בישראל, זכתה ב18 אליפויות לאומיות וכשפרשה, הקימה את בית הספר המיועד לנשים בלבד. בית הספר מציע קורסים בגלישה וסאפ לנשים, קייטנות גלישה לילדים ועוד הפתעות עונתיות.
לאתר בית הספר

ספורט ימי בתל אביב


חדרי כושר

לאלה מאיתנו שחייבים חדר כושר ממוזג עם מקלחת ולוח שיעורים מגוון, הכנו רשימה של כמה מחדרי הכושר המומלצים בתל אביב. אלו חדרי כושר מאובזרים היטב שמציעים חדרי התעמלות עם מכשירים מכל הסוגים, לצד מערכת שיעורים מגוונת שמתאימה לכל מתאמן ומתאמנת.

  • קאנטרי גורן גולדשטיין

במבואותיה הדרומיים של העיר תל אביב, על פני 45 דונם, ממוקם אחד ממתחמי הספורט השוים בעיר. לחובבי האימון הנמרץ יש 3 בריכות (בריכה מקורה ובריכות קייציות), סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר מקצועי, מגרש טניס, אולם ספורט חדיש, חדר ג'ימבורי ועוד. למבקשים אימון כושר רגוע יותר, המקום מציע מגוון רחב של שיעורים וסדנאות ביוגה,פילאטיס, ריקוד אירובי לסוגיו ועוד. ניתן לקנות כרטיס כניסה חד פעמי או כרטיסיה עם מספר מוגבל של כניסות.
לאתר הקאנטרי

  • קאנטרי קהילתי חשמונאים

בתוך קניון TLV ממוקם הקאנטרי הקהילתי עם בריכת שחיה, חדר כושר, מתחם גימ'בורי ומתחם ספא. יש גם מערכת שיעורים מגוונת ומלאה – הסטודיואים במקום נעימים במיוחד! ניתן לקנות כרטיס לכניסה חד פעמית או כרטיסיה למספר מוגבל של כניסות.
לדף הפייסבוק של הקאנטרי

יוגה בתל אביב

  • ספייס יגאל אלון

עם צוות של מאמנים אישיים מלאים במוטיבציה, ציוד מקצועי ומתקדם וטונות של אנרגיות – ספייס יגאל אלון הוא אחד ממתחמי הספורט המומלצים בתל אביב. ניתן לרכוש כרטיס כניסה חד פעמי או כרטיסיה למספר מוגבל של כניסות.

  • אייקון

רשת מכוני הכושר של אייקון כבר הפכה לשם דבר בקרב המתאמנים הישראליים. הרשת מציעה חדרי כושר מאובזרים ומערכת שיעורים מגוונת. ניתן לרכוש כרטיס כניסה חד פעמי או כרטיסיה למספר מוגבל של כניסו

שתפו את הפוסט!

עוד מהמגזין

AWARDS

We thank our guests for recognizing us widely and nominating us for so many local and international awards.